Польське пиво для туристів


Щороку середньо статистичний поляк випиває близько 75 літрів  води в пляшках і аж 93 літри пива. З точки зору споживання золотистого-хмільного напою Польща  є однією з провідних країн не тільки в Європі, але  й у всьому світі.

Яке польське пиво п’ють найбільш охоче? Роками на польському ринку панує абсолютне домінування лагерного типу пива. Якщо ж йдеться про конкретні марки пива, то тут є багато учасників ринку, які боряться за свій рейтинг серед споживачів пива.

Згідно даних фірми Nielsen – однієї з найбільших фірм, що проводять ринкові дослідження  в Польщі найбільш охоче купують наступні марки пива:

10 місце Wojak

Безымянный

Дана марка виникла в пивоварному заводі в м. Кельце, однак виробництво пива було перенесено до пивоварної компанії Tyskie Browary Książęce після приєднання до неї.
Wojak це високоякісне світле пиво зі вмістом алкоголю 5 відсотків. Належить до категорії бюджетного пива (антикризове).

9 місце Okocim

Безымянный

Одне з найпопулярніших польських пив в 90 роках. Марка Okocim сьогодні належить до концерну Carlsberg. Його виробництво відбувається на декількох пивоварних заводах.
Okocim має декілька різновидів. Особливо популярною є його міцна версія  – Okocim Premium Mocne. Carlsberg заявляє, що в продажах міцного пива  займає перше місце в Польщі.

8 місце Kasztelan

Безымянный

Дане пиво також виробляється концерном Carlsberg. Ще пару років тому Kasztelan мало статус регіонального пива, що продавалось лише в північному регіоні Польщі під назвою Мазовше. Завдяки великій рекламі і добрій дистрибуції виробникам пива вдалося потрапити на загальнопольський ринок.
Kasztelan вдалося вийти на загальнопольський ринок завдяки своєму виробництву нарізноманітнішого непастеризованого пива.  Багато хто скаржиться що пиво Kasztelan хоч і є пивом непастеризованим, проте також є фільтрованим.

7 місце Lech Premium

Безымянный

Візитна карточка Kompanii Piwowarskiej – лідера на польському ринку пива. Пиво Lech існує на ринку понад 30 років. Назву для нього вибрали вболівальники познаньського футбольного клубу, що були працівниками місцевого пивоварного заводу. Сьогодні Lech Premium є не лише одним з найпопулярніших пив Польщі, але також належить до пива, що найчастіше зустрічається на  полицях в зарубіжних магазинах, в т.ч. в США, Канаді та Великобританії.
У пиві Lech Premium  сама назва вказує, належить до категорії преміум. Вважається пивом орієнтованим на осіб у віці 20-30 років які люблять добру забаву.

6 місце Żywiec

Безымянный

Найбільш відоме польське пиво за кордоном. Останнім часом Żywiec трохи гірше справляється на польському ринку. Згідно дослідження 2010 року було визнано польським пивом, що найбільш охоче купувалося.
Його виробництво почалось в другій половині XIX віку. Багато років Група Żywiec рекламує своє пиво  під час проведення етнічних музичних фестивалів.

5 місце Warka Jasne Pełne

Безымянный

Пиво належить до марки Żywiec. Впродовж декількох років Warka є спонсором польського футболу. Дана марка пива була створена спеціально для того, щоб якнайкраще вписатися в смакові забаганки поляків. Є типовим лагерним пивом міцністю 5,7 відсотків.

 4 місце Harnaś

Безымянный

Марка пива була створена кілька років тому концерном Carlsberg. Harnaś належить до так званого сегменту “lower mainstream”, тобто популярного пива що продається в трохи нижчих цінах від ринкових.
Успіх пива Harnaś  на споживчвому ринку має безсумнівний зв’язок з фінансовою кризою у Польщі, оскільки багато людей під час фінансової кризи шукають дешевшого пива.

3 місце Tatra

Безымянный

По смаку дуже схоже на пиво Harnaś. Та сама пивна “гірська історія” і схожі успіхи під час продаж в останні роки. Сама група Żywiec відносить пиво Tatrа до категорії “lower mainstream”, яке орієнтоване на чоловіків з середньою освітою і віком вище 35 років.
Зростання продажу даного пива завдячує великій кількості рекламних заходів. Даний тренд склався також завдяки “заслугам” фінансової кризи.

2 місце Żubr

Безымянный

Пиво також належить до цінової категорії “lower mainstream”. Сьогодні  Żubr належить до Kompanii Piwowarskiej – лідера на польському ринку пива. Kompania Piwowarska (частина концерну SABMiller) з початку 2000 років почала перевтілювати дану марку пива з регіональної в загальнопольську.
Два роки назад крім стандартного пива Żubr на магазинних полицях зявилась також і його міцніша версія – Żubr Ciemonzłoty. Нове пиво повинне було розтягнути пивний сезон охопивши осінь і зиму. Темнозолотистий колір пива Żubr це суміш міцного пива із стандартним лагерним пивом.

1 місце Tyskie

Безымянный

А ось і абсолютний переможець, який є  лідером з точки зору числа проданого пива в пляшках та банках. Пиво що сьогодні виробляється в Kompania Piwowarska  вперше було зварено в Тиських князівських пивоварнях. В останні роки пиво намагається також здобути визнання не тільки у клієнтів із обох берегів Вісли. Неофіційно є найстарішою пивною маркою  Польщі. Вважається, що перший раз пиво Tyskie було зварено в XVII столітті. Сьогодні річний продаж цього пива складає близько 5 млн гекалітрів.

А ось пивна енциклопедія під назвою – Пивопедія ( усе про пиво): http://www.piwopedia.pl/encyklopedia/inne/najpopularniejsze-piwo-w-polsce

На замітку декілька способів для пиття золотистого-хмільного напою…..

Безымянный

А ось способи призначені виключно для спеціалістів із поглинання пива…..

Безымянный

Передрук інформації, що розміщена на сайті Polonia-Consulting, без згоди адміністрації суворо заборонено!

Be the first to comment

Leave a Reply