Нова процедура реєстрації для отримання віз у Польщу

Починаючи з 3-го квітня 2017-го року спростилася процедура реєстрації для отримання віз. Нова система реєстрації буде запроваджена у Пунктах Прийому Візових Анкет у Львові, Івано-Франківську, Ужгороді, Вінниці, Хмельницькому, Житомирі та Чернівцях, яка має на меті спростити та полегшити процедуру отримання реєстрації до ППВА. Про це інформує сайт Tvoemisto.tv   з посиланням на Генеральне Консульство Республіки Польща.

Щоб зареєструватися до ППВА потрібно зробити наступні кроки:

Підстава для прийняття документів:

– на національну візу – офіційна реєстрація у відповідному консульському окрузі

– на отримання візи Шенген – документи, які підтверджують факт роботи чи навчання у відповідному консульському окрузі, реєстрація у відповідному консульському окрузі

Заявники, котрі зареєстровані у Луганській та Донецькій областях, можуть подавати документи на отримання візи в ППВА у Львові, Івано-Франківську, Ужгороді, Вінниці, Хмельницькому, Житомирі та Чернівцях за умови надання одного з документів, вказаних нижче:

– у випадку подачі документів на національну візу: довідка, яка підтверджує факт переселення з Донецької чи Луганської області

– у випадку подачі документів на візу Шенген:

документи, які підтверджують факт роботи у відповідному консульському окрузі

документи, які підтверджують факт навчання в відповідному консульському окрузі

довідка, яка підтверджує факт переселення з Донецької чи Луганської області

Крок 1: Визначте мету поїздки до Республіки Польща та зберіть усі необхідні документи.

У випадку короткострокового перебування (максимум 90 днів протягом наступних 180) Ви маєте подавати документи на отримання візи Шенген

 У випадку довгострокового перебування (більш як 91 день протягом наступних 180) Ви маєте подавати документи на отримання національної візи.

Підготуйте повний комплект документів необхідних для подачі на обрану вами категорію візи.

Крок 2: Здійсніть оплату за послуги ППВА

Зібравши всі необхідні документи, відвідайте будь-яке відділення Кредо Банку чи Ідея Банку та оплатіть сервісний збір на підставі оригіналу вашого закордонного паспорта. У випадку здійснення оплати за члена подружжя / неповнолітніх дітей, надайте оригінали документів, що підтверджують родинні зв’язки та їхні закордонні паспорти.

Під час здійснення оплати необхідно:

А) обрати категорію візи:

С – віза Шенген, інші цілі, крім туризму, наприклад, бізнес, спорт, культура, лікування, відвідини, міжнародні перевезення, транзит і т.д.
Т – віза Шенген туристична
D – Національна віза, наприклад, для роботи, навчання)

L – Малий прикордонний рух (лише для заявників, які подають документи у Львові та Ужгороді)

Б) обрати ППВА

В) вказати актуальний номер вашого особистого телефону.

Після здійснення оплати ви отримаєте унікальний код PTN для реєстрації.

ВАЖЛИВО: Просимо впевнитися, що наданий вами номер телефону є правильним, доступним та належить вам. У випадку, якщо вами буде наданий невірний номер телефону, або номер телефону, що вам не належить, здійснення реєстрації буде неможливим, у зв’язку з чим Вам буде повернено кошти.

Можна здійснити лише одну оплату для одного заявника. У випадку, якщо вами буде здійснено кілька оплат, а дата вашої реєстрації по першій оплаті ще не мине – по всіх наступних оплатах здійснення реєстрації буде неможливим, у зв’язку з чим вам буде повернено кошти цих оплат.

Крок 3: На наступний робочий день після здійснення оплати, отриманий банківський код (PTN) буде активований через систему реєстрації. Статус банківського коду (PTN) можна перевірити за посиланням.

Автоматична система реєстрації призначить вам дату й часу подачі документів, в залежності від наявності вільних місць, але не раніше ніж за 7 днів від дати оплати. Зверніть увагу, що оператори кол-центру не впливають на призначені системою дату і час, і не можуть їх коригувати чи змінювати.

Крок 4: Після того, як система призначить вам дату реєстрації, оператор кол-центру зв’яжеться з вами у телефонному режимі з 9:00 до 21:00 з понеділка до неділі (крім святкових днів) для подальшого підтвердження.

Крок 5: Коли оператор з вами зв’яжеться, він поінформує про автоматично зарезервовану  дату і час подачі вами документів у ППВА. Якщо призначена системою дата вам підходить, будь ласка, підтвердіть її у розмові з оператором. На підставі Вашої згоди оператор затвердить дату подачі в системі. У зазначений час вам необхідно буде особисто подати документи до ППВА.

Крок 6: Якщо запропонована дата на подачу документів не буде вас влаштовувати, оператор відхилить запропоновану реєстрацію.

Наступна дата і час подачі документів будуть автоматично вибрані системою не раніше ніж за 7 днів від першої запропонованої дати і буде залежати від наявності вільних місць. Очікуйте наступний дзвінок від оператора кол-центру з інформацією про другу запропоновану системою дату.

Крок 7: Після повторного дзвінка з кол-центру, оператор поінформує вас про другу автоматично зарезервовану дату і час подачі документів у ППВА. У випадку підтвердження вами дати і часу подачі документів, реєстрація буде підтверджена оператором у системі. У призначений час вам необхідно особисто звернутись до ППВА для подачі документів.

У випадку вашої повторної відмови від запропонованої дати і часу подачі документів відповідний код буде деактивовано, а вам необхідно буде звернутися до ППВА для повернення коштів.

Призначення дати реєстрації відбувається в автоматичному режимі. Оператори кол-центру чи працівники ППВА не мають впливу на призначення дати й часу і не можуть коригувати / змінювати дату самостійно. Виключно на підставі вашого рішення запропонована дата буде прийнята або відхилена оператором кол-центру.

У випадку родини, на один номер телефону можна зареєструвати максимально 5 осіб. Кожна наступна особа з родини має подати свій власний номер телефону під час здійснення оплати. Усі члени родини повинні здійснювати подачу документів на ту ж саму категорію візи, і у той же ППВА. У випадку, якщо хтось із членів родини планує подавати документи до іншого ППВА чи на іншу категорію візи, необхідно здійснювати оплату окремо.

Якщо після здійснення оплати, з вами не зв’язалися  протягом 3 днів. Просимо відвідати сайт ППВА і перевірити статус своєї оплати (PTN) – натисніть тут

Якщо статус коду є активним для реєстрації – це означає, що дату ще не зарезервовано і необхідно очікувати зміни статусу.

У випадку, якщо дата вже зарезервована, просимо очікувати на дзвінок оператора для підтвердження дати реєстрації. Додаткову інформацію можна отримати зателефонувавши у кол-центрі.

у кол-центрі: (+38 044 5955151; +38 032 298 44 10; + 38 032 2424564; +38 050 4193010; + 38 067 3430480; +38 093 1755503).

Процедура поверення коштів за попередньо сплачену послугу:

  1. Заявник повинен особисто з’явитися у ППВА для написання заяви про повернення коштів.
  2. VFS перевірить усі дані надані вами та передасть відповідні інструкції до банків
  3. Банки поінформують вас за допомогою СМС-повідомлення про можливість отримання повернення. СМС міститиме код повернення.

Джерело інформації: міський портал “Твоє місто”