05 грудня 2020 року, співробітники прикордонної застави в Медиці затримали групу, що складалася з понад тридцяти громадян Молдови та України, які подали прикордонникам неправдиві документи для перевірки на підтвердження законності їх працевлаштування в Польщі.
Громадяни Молдови разом з кількома громадянами України, у віці від 18 до 60 років, зголосилися на в’їзд до Польщі на пішохідному переході в Медиці. Іноземці мали біометричні паспорти, завдяки яким вони могли перетинати кордон у безвізовому режимі. Документами, що мали підтвердити місце та умови працевлаштування в Польщі були декларації про намір довірити роботу іноземцям, тобто робочі запрошення (oświadczenie o powierzeniu wykonywania pracy cudzoziemcowi).
У заявах, які нібито видав один роботодавець, зазначалося, що іноземці їдуть на завод у Поморському воєводстві. Розмови з іноземцями та перевірка інформації в Повітовому Управлінні Праці (який начебто реєстрував робочі запрошення), швидко підтвердили спробу шахрайства та підробки документів. Насправді реєстраційні номери оригінальних запрошень стосувалися абсолютно інших людей, ніж ті що були зазначені в підроблених документах.
В ході слідчих дій виявилося, що іноземці мали намір нелегально працювати в околицях Варшави. Більшість із них зізналися у спробі використання підроблених документів і їх добровільно засудили до шести місяців позбавлення волі, проте звільнили від відбування покарання, встановивши при цьому іспитовий терміну на два роки. Після цього, польські прикордонники видали усім іноземцям рішення про відмову у в’їзді та відправили іноземців назад на Україну. Подальшу долю іноземців, які непризналися до вини вирішуватиме суд в Перемишлі, проте покарання будуть значно суворішими, потрібно лише дочекатися вироку суду по цих кримінальних справах. Посередникам, котрі продали/виготовили ці підроблені запрошення, варто готуватися до початку кримінальних пригод в Республіці Польща.
Слід зазначити, що окрім вироків, дані усіх цих іноземців (заробітчан) будуть занесені до Польського реєстру осіб заборонених до в’їзду, а також можуть бути занесені до SIS. Чи попадуть дані про іноземців у SIS залежитиме від величини призначеного польським судом покарання.
Нагадуємо, що “купівля запрошень” найчастіше приводить до наступних правових наслідків:
- Відмови у видачі іноземцеві робочої візи;
- Судимість. Засудження іноземця (без його участі) за статтею 270 Кримінального кодексу Польщі (підроблення документу), у випадку якщо запрошення виявиться підроблене або перероблене (”посередники-продавці” досить часто підробляють такі запрошення);
- Судимість. Засудження іноземця (без його участі) за статтею 272 Кримінального кодексу Польщі (Підступне виманювання засвідчення неправди в документі), у випадку якщо іноземцеві відкриють робочу візу, проте останній використає її не за прямим призначенням (наприклад, поїде на роботу в іншу державу ЄС). Тобто іноземець, обманним шляхом підступно виманив у працівника польського консульства видати йому робочу візу, а по суті навіть незбирався працювати по цьому запрошенні.
- Анулювання виданої польської візи, якщо Прикордонна Служба Польщі виявить, що іноземець по польській візі працював у іншій державі ЄС, або у іншого польського роботодавця без дотримання належної процедури переоформлення робочого запрошення (oświadczenia o powierzeniu wykonywania pracy cudzoziemcowi) або Дозволу воєводи на працю (Zezwolenia na pracę Typ-A);
- Розміщення даних щодо іноземця в Реєстрі осіб заборонених до в’їзду на території Польщі і SIS з метою заборони в’їзду іноземця в Польщу та інші держави Шенген-простору;
- Розміщення даних щодо іноземця лише в Реєстрі осіб заборонених до в’їзду на території Польщі з метою заборони в’їзду іноземця в Польщу.
- Відмови іноземцеві у в’їзді на територію Польщі з приводу фігурування даних іноземця у Реєстрі осіб, заборонених до в’їзду на території Польщі та/або SIS з метою відмови іноземцеві у в’їзді.
Окрім правових наслідків, слід пам’ятати і про упущену (втрачену) вигоду, що обчислюватиметься тисячами або десятками тисяч євро, внаслідок неможливості іноземцям працювати в ЄС впродовж періоду від 1 до 3 років.
Funkcjonariusze z Placówki SG w Medyce zatrzymali ponad trzydziestoosobową grupę obywateli Mołdawii oraz Ukrainy, którzy przedstawiali do kontroli fałszywe dokumenty, mające potwierdzać legalność ich zatrudnienia.
Obywatele Mołdawii wraz kilkorgiem obywateli Ukrainy, wszyscy w wieku od 18 do 60 lat zgłosili się do odprawy na wjazd do Polski na przejściu pieszym w Medyce w piątek w nocy. Cudzoziemcy posiadali paszporty biometryczne, dzięki czemu granicę mogli przekroczyć w ruchu bezwizowym. Dokumentami, które miały potwierdzać miejsce oraz warunki zatrudniania w Polsce były oświadczenia o zamiarze powierzenia pracy cudzoziemcom.
Oświadczenia, wystawione rzekomo przez jednego pracodawcę, stwierdzały, że cudzoziemcy udają się do zakładu produkcyjnego w województwie pomorskim. Rozmowa z cudzoziemcami oraz sprawdzenia w urzędzie pracy, który rzekomo zarejestrował oświadczenia szybko potwierdziły jednak próbę oszustwa i fałszerstwo. W rzeczywistości numery rejestracyjne dokumentów dotyczyły zupełnie innych osób.
Naprawdę cudzoziemcy chcieli podjąć nielegalną pracę w okolicach Warszawy. Większość przyznała się do próby wykorzystania fałszywek i dobrowolnie poddała karze 6 miesięcy pozbawienia wolności w zawieszeniu na 2 lata. Straż Graniczna wydała decyzje o odmowie wjazdu i skierowała cudzoziemców z powrotem na Ukrainę. O ewentualnych zakazach wjazdu zdecyduje sąd.
Джерело: прес служба Komendy Głównej Straży Granicznej
Art. 270. Fałszowanie dokumentu i używanie go za autentyczny
§ 1. Kto, w celu użycia za autentyczny, podrabia lub przerabia dokument lub takiego dokumentu jako autentycznego używa,
podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5.
§ 2. Tej samej karze podlega, kto wypełnia blankiet, opatrzony cudzym podpisem, niezgodnie z wolą podpisanego i na jego
szkodę albo takiego dokumentu używa.
§ 2a. W wypadku mniejszej wagi, sprawca podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2.
§ 3. Kto czyni przygotowania do przestępstwa określonego w § 1,
podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2.
Art. 286. Oszustwo
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Ми на професійній основі анулювуємо заборони в’їзду на територію Польщі та інших держав Шенгенського простору, оскаржуємо рішення про депортації, підготовляємо апеляції в таких справах а також ведемо справи в Воєводських Адміністративних Судах. У нас Ви можете замовити довідки з SIS (Шенгенської Інформаційної Системи) і Списку осіб, перебування котрих на території Польщі є небажаним, а також Ви можете замовити у нас послугу по анулюванню записів (щодо Вас), розміщених у вищевказаних реєстрах. Окрім цього, у нас Ви можете замовити довідку про несудимість/судимість на території Польщі. Також ми можемо допомогти врегулювати проблемні питання, пов’язані з виконанням вироку польського суду. За більш детальною інформацію просимо звертатися за контактами що подані нижче.
Legal Consulting
ul. Kościelna 3 (II piętro), 63-600 Kępno
województwo wielkopolskie
Polska
e-mail: Lcdunaj@gmail.com
tel:+48 603 993 051 (є Viber), +48 537 132 312
Нам можна і треба довіряти.
#депортація #заборона #в’їзду #Польща #deportacja #zakaz #wjazdu
————————————————————————————————————————————-
© ℗ Polonia-Consulting | Wszystkie prawa zastrzeżone